Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Koeajossa Kia Sportage 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T: Leuhkat eväät

Millainen on uuden Sportagen paras nelivetoinen GT-Line-versio, jossa on 177-hevosvoimainen 1,6 litran bensiiniturbo ja automaat­ti­vaih­teisto?

Auto Bild.Koeajot
29.3.2019

GT-Line on uu­den Spor­ta­gen pa­ras va­rus­te­ta­so. Ul­koi­ses­ti sen tun­nis­taa 19-tuu­mais­ten GT-Line-ke­vyt­me­tal­li­van­tei­den li­säk­si keu­lan ja pe­rän al­le­a­jo­suo­jis­ta, led-su­mu­va­lois­ta ja 1,6-lit­rai­sen T-GDI-moot­to­rin yh­tey­des­sä tup­la­pa­ko­put­kis­ta.

Ku­vaa täy­den­tä­vät kro­ma­tut ik­ku­na- ja kyl­ki­lis­tat.

GT-Lineen antavat näyttävyyttä 19-tuumaiset kevytmetallivanteet. Maavaraa on kohtalaiset 17 senttiä ja vetomassa 1 600 kiloa.

GT-Lineen antavat näyttävyyttä 19-tuumaiset kevytmetallivanteet. Maavaraa on kohtalaiset 17 senttiä ja vetomassa 1 600 kiloa.

Mat­kus­ta­mos­sa GT-Li­nen erot­taa hal­vem­mis­ta muun­nok­sis­ta alu­mii­ni­ko­ris­tei­sis­ta pol­ki­mis­ta, ala­lai­das­ta li­tis­te­tys­tä nah­ka­ke­häi­ses­tä oh­jaus­pyö­räs­tä ja pa­no­raa­ma­la­si­ka­tos­ta.

Li­säk­si GT-Li­nen hy­vei­siin kuu­luu au­to­maat­ti­vaih­teis­ton yh­tey­des­sä oh­jaus­pyö­rän vaih­to­sii­vek­keet.

Kojelauta, mittaristo ja kosketusnäyttö ovat perusselkeitä.

Kojelauta, mittaristo ja kosketusnäyttö ovat perusselkeitä.

Pehmeästi vaihtava kaksoiskytkinautomaatti on 7-nopeuksinen.

Pehmeästi vaihtava kaksoiskytkinautomaatti on 7-nopeuksinen.

Kiih­ty­väm­pi au­to­maat­ti­na

Spor­ta­gen uu­si 1,6-lit­rai­nen T-GDI-ben­sii­ni­tur­bo kier­tää är­hä­käs­ti, mut­ta ne­li­sy­lin­te­ri­nen kier­ros­ko­ne kai­pai­si enem­män ala­vään­töä. Mak­si­mi­vään­tö on koh­tuul­li­set 265 Nm var­sin laa­jal­la käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 500–4 500 r/min.

Moot­to­ria ei siis kan­na­ta kier­rät­tää au­to­maat­ti­vaih­teis­ton kick­dow­nil­la 6 000 mi­nuut­ti­kier­rok­seen.

Ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan ko­ea­jon kes­ki­ku­lu­tus oli asi­al­li­set 7,1 l/100 km, vaik­ka ajo­lenk­kei­hin si­säl­tyi maan­tie­a­jon ohel­la myös run­saas­ti kau­pun­ki­ruuh­kia ja lii­ken­ne­va­lois­sa sei­so­mis­ta.

8-tuumainen kosketusnäyttö on sopivan kookas. Navigaattoria on vaivaton käyttää.

8-tuumainen kosketusnäyttö on sopivan kookas. Navigaattoria on vaivaton käyttää.

Kian 7-no­peuk­si­nen kak­sois­kyt­ki­nau­to­maat­ti on Spor­ta­geen oi­va va­lin­ta. Teh­taan mu­kaan au­to­maat­ti­vaih­tei­nen 1.6 T-GDI kiih­tyy nol­las­ta sa­taan no­pe­am­mas­sa (9,1 s) kuin vas­taa­va ma­nu­aa­li­ver­sio (9,5 s).

Se on jäl­leen yk­si esi­merk­ki sii­tä, et­tä ny­ky­ään au­to­maat­ti­vaih­tei­set au­tot voi­vat ol­la kä­si­vaih­tei­sia ri­va­kam­pia – toi­sin kuin ta­ka­vuo­si­na.

Teh­da­sar­vois­sa kiin­nit­tää huo­mi­on myös kiih­ty­vyys no­peu­sa­lu­eel­la 80–120 km/h, joka on au­to­maa­til­la vain 6,3 se­kun­tia mut­ta ma­nu­aa­li­vaih­teis­tol­la 10,6 se­kun­tia. Ero on siis to­del­la tun­tu­va.

Myös 60–100 km/h:n kiih­ty­vyy­des­sä on tun­tu­vas­ti eroa au­to­maa­tin eduk­si (4,7 s vs. 7,5 s).

Jos va­rus­tel­luim­man Spor­ta­ge GT-Li­nen ha­lu­aa tur­bo­die­se­li­nä, mal­li on 185-he­vos­voi­mai­nen au­to­maat­ti­vaih­tei­nen 2.0 AWD CRDi (51 990 e).

Nelivetoisen Sportage 1.6 T-GDI GT Linen molemmat etuistuimet säätyvät sähköisesti.

Nelivetoisen Sportage 1.6 T-GDI GT Linen molemmat etuistuimet säätyvät sähköisesti.

Säh­köi­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on so­pi­van täs­mäl­li­nen. Jou­si­tus on ko­vak­si vi­ri­tet­ty ole­mat­ta kui­ten­kaan yli­ko­va, ja al­la on kaa­suis­kun­vai­men­ti­met. Ne­li­ve­to kyt­key­tyy tar­vit­ta­es­sa au­to­maat­ti­ses­ti.

Pa­him­pia paik­ko­ja var­ten ole­va ne­li­ve­don lu­ki­tuk­sen pai­ni­ke on kes­ki­kon­so­lis­sa. Ne­li­pyö­rä­le­vy­jar­ruis­ta keu­lim­mai­set ovat jääh­dy­te­tyt.

177-he­vos­voi­mai­sen GT-Li­nen jar­rul­li­nen ve­to­mas­sa on 1 600 ki­loa. Jos tar­vi­taan Spor­ta­ge-mal­lis­ton pa­ras­ta ve­to­mas­saa (2 200 kg), niin se löy­tyy 136 hv:n 2.0 CRDi:stä.

Help­po nous­ta

Asi­al­li­sen nou­su­kor­keu­den an­si­os­ta rei­lus­ti mi­toi­tet­tui­hin si­sä­ti­loi­hin on mu­ka­va nous­ta. Nah­ka­ver­hoi­lu luo mat­kus­ta­moon pien­tä ylel­li­syyt­tä.

Säh­köi­ses­ti kym­me­neen suun­taan sää­ty­vän jä­mä­kän kul­jet­ta­jan is­tui­men si­vut­tais­tu­ki on suh­teel­li­sen rei­lu, ja rei­si­tu­ki on pit­kä­jal­kai­sel­le­kin koh­tuul­li­sen hyvä.

Takaistuimelle on erittäin helppo kulkea kookkaista ovista. Polvi- ja pääntilaa on tarpeeksi.

Takaistuimelle on erittäin helppo kulkea kookkaista ovista. Polvi- ja pääntilaa on tarpeeksi.

Etu­mat­kus­ta­jan is­tui­mes­sa on kah­dek­san­suun­tai­set säh­kö­sää­döt. Mo­lem­mis­sa etuis­tui­mis­sa on kor­keus­sää­tö, mut­ta kul­jet­ta­jan is­tui­mes­sa on myös kak­si­suun­tai­nen ris­ti­se­län­tu­en säh­kö­sää­tö.

Par­haan va­rus­te­ver­si­on etuis­tui­mis­sa on te­hok­kaan läm­mi­tyk­sen li­säk­si vii­len­nys­toi­min­to.

Ta­ka­mat­kus­ta­jien kan­nal­ta eri­tyi­sen käy­tän­nöl­li­nen omi­nai­suus on, et­tä ta­ka­o­vet au­ke­ne­vat huo­mat­ta­van rei­luun kul­maan – se yh­des­sä ovien kul­mik­kuu­den kans­sa mah­dol­lis­taa hel­pon ku­lun au­toon ja au­tos­ta.

Ta­kais­tui­mel­la on kun­nol­la pol­vi­ti­laa myös pit­kil­le mat­kus­ta­jil­le, ei­kä pään­ti­la­kaan lopu kes­ken.

Ko­vas­sa sar­jas­sa

Ko­je­lau­ta ja mit­ta­ris­to edus­ta­vat pe­rus­sel­ke­ää lin­jaa, mut­ta oh­jaus­pyö­rän nah­ka­ke­hän liuk­kau­des­ta pi­tää an­taa pa­lau­tet­ta.

Kes­ki­kon­so­lin 8-tuu­mai­nen nes­te­ki­de­kos­ke­tus­näyt­tö pal­ve­lee pe­ruu­tus­ka­me­raa ja na­vi­gaat­to­ria, jos­sa on Tom­Tom Live -kart­ta­pal­ve­lu ja seit­se­män vuo­den il­mai­set kart­ta­päi­vi­tyk­set.

Sähköisen takaluukun takana on 503 litran tavaratilan, joka laajenee tarvittaessa tasapohjaiseksi 1 492 litran tilaksi.

Sähköisen takaluukun takana on 503 litran tavaratilan, joka laajenee tarvittaessa tasapohjaiseksi 1 492 litran tilaksi.

Ta­sok­kaas­ta ää­nen­tois­tos­ta huo­leh­tii ame­rik­ka­lai­nen JBL Pre­mium -au­di­o­jär­jes­tel­mä, jo­hon lu­keu­tu­vat ra­dio ja mp3-soi­tin. Vah­vis­tin­te­hoa saa­daan 320 wat­tia, ja yh­dis­tel­mään kuu­luu seit­se­män kai­ut­ti­men seu­ra­na sub­woo­fer.

Au­to­maat­ti­vaih­tei­sis­sa ver­si­ois­sa on to­del­la help­po­käyt­töi­nen äly­pu­he­li­men lan­ga­ton in­duk­ti­o­la­taus.

1,6-litrainen T-GDI on kierrosherkkä 177 hv:n moottori, jonka huippuvääntö on kohtuullinen 265 newtonmetriä.

1,6-litrainen T-GDI on kierrosherkkä 177 hv:n moottori, jonka huippuvääntö on kohtuullinen 265 newtonmetriä.

Ar­ki­käy­tön näp­pä­ryyt­tä li­sää­vät avai­me­ton käyn­nis­tys ja lu­ki­tus sekä säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku. Ta­va­ra­ti­la on toi­mi­van muo­toi­nen, ja laa­jen­net­tu­na tila on ta­sa­poh­jai­nen. Ta­ka­sel­kä­no­jien tait­to­vi­vut on si­joi­tet­tu hie­man epä­loo­gi­ses­ti niin, et­tä nii­tä jou­tuu käyt­tä­mään ta­ka­o­vet avaa­mal­la.

Kia Spor­ta­ge kil­pai­lee kon­ser­nin si­säl­lä Hy­un­dai Tuc­so­nia vas­taan. Sen eu­roop­pa­lai­sia kil­pai­li­joi­ta ovat esi­mer­kik­si Volks­wa­gen Ti­gu­an ja Ford Kuga – ja­pa­ni­lai­sis­ta tä­män luo­kan mit­te­löi­hin osal­lis­tu­vat muun mu­as­sa Nis­san Qash­qai, To­yo­ta RAV4 ja Maz­da CX-5.

Kia Spor­ta­ge GT-Line ei kil­pai­le täs­sä ko­vas­sa lii­gas­sa mi­ten­kään al­ta­vas­taa­ja­na.

Kia Spor­ta­ge 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1591 cm³, 130 kW (177 hv)/5500 r/min,

265 Nm/1500–4500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 9,1 s, huip­pu­no­peus 201 km/h

Ku­lu­tus

7,5 l/100 km*, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

175 g/km*

Voi­man­siir­to

A7, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4480, l. 1855, k. 1635 mm, ak­se­li­vä­li 2670 mm

Oma­mas­sa

1609 kg

Maa­va­ra

172 mm

Ve­to­mas­sa

1600/750 kg

Ta­va­ra­ti­la

503–1492 l

Tank­ki

62 l

Hin­ta

48 490 eu­roa (2018)

*NEDC-syk­lin mu­kaan

Miel­lyt­tää

Ti­lan­käyt­tö

Spor­ta­gen sisä- ja ta­va­ra­ti­lat ovat käy­tän­nöl­li­set.

Är­syt­tää

Lip­su­va ote

Oh­jaus­pyö­rä on ikä­vän liu­kas­pin­tai­nen.

Yl­lät­tää

Kiih­ty­vyys

1.6 T-GDI pe­see au­to­maat­ti­na vas­taa­van ma­nu­aa­lin.

Yh­teen­ve­to

Spor­ta­ge on nyt pa­rem­pi kuin kos­kaan. GT-Line mer­kit­see rei­luin­ta va­rus­te­lua.

(4,0 täh­teä)

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

Hifimaailma

Piegan nauhakoksut

Hifimaailma

McIntoshin uusi viritin

Hifimaailma

AudioNec EVO 2

Hifimaailma

KLH-kaiuttimet 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.