Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.

Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajoimme pisto­ke­la­dat­tavan Tarracon parhaana FR-versiona.

Auto Bild.Koeajot
29.12.2022

Seat Tar­ra­co PHEV on iso, pis­to­ke­la­dat­ta­va ka­tu­maas­tu­ri, joka lois­taa vä­syt­tä­mät­tö­män oh­jaus­tun­tu­man ja mai­ni­on alus­tan­sa an­si­os­ta en­nen kaik­kea pit­kil­lä tai­pa­leil­la. SUV:n alus­ta on muo­kat­tu erit­täin ajet­ta­vak­si, ja kori kal­lis­te­lee vain ni­mel­li­ses­ti.

Kes­ki­kon­so­lin sää­tö­pyö­räs­tä löy­tyy nel­jä ajo­ti­laa, eli Eco, Nor­mal, Sport, sekä oman maun mu­kai­set In­di­vi­du­al-sää­döt.

DCC-alus­ta­sää­tö

FR-va­rus­te­luun ku­lu­va DCC-alus­ta­sää­tö toi­mii eten­kin Sport-toi­min­nol­la ta­sok­kaas­ti mut­kai­sel­la pik­ku­tiel­lä, ja ka­tu­maas­tu­ri sel­vit­tää esi­mer­kik­si pa­hoin rou­ti­neen as­val­tin lä­hes puo­li­huo­maa­mat­ta.

Seat Tarraco FR:ssä takaluukun saa avautumaan jalkaa heilauttamalla.

Seat Tarraco FR:ssä takaluukun saa avautumaan jalkaa heilauttamalla.

Juha Peltonen

Pistokeladattavassa koeajoautossa oli 19-tuumaiset kevytmetallikiekot, mutta tuumaa isompiakin saa. Hola!-valotervehdys heijastuu pimeällä maahan etuovien kohdalle.

Pistokeladattavassa koeajoautossa oli 19-tuumaiset kevytmetallikiekot, mutta tuumaa isompiakin saa. Hola!-valotervehdys heijastuu pimeällä maahan etuovien kohdalle.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Seat Tarracon kojelauta on muotoiltu seatmaisen minimalistisesti, mutta jännittävästi, ja sen käyttö on helppoa.

Seat Tarracon kojelauta on muotoiltu seatmaisen minimalistisesti, mutta jännittävästi, ja sen käyttö on helppoa.

Juha Peltonen

Melko helppotoiminen kosketusnäyttö on 8-tuumainen.

Melko helppotoiminen kosketusnäyttö on 8-tuumainen.

Juha Peltonen

Kaksoiskytkinautomaattivaihteisto on 6-nopeuksinen.

Kaksoiskytkinautomaattivaihteisto on 6-nopeuksinen.

Juha Peltonen

Seat Tarraco FR:n urheilulliset etuistuimet antavat mainion sivuttaistuen.

Seat Tarraco FR:n urheilulliset etuistuimet antavat mainion sivuttaistuen.

Juha Peltonen

Takaistuimelle on helppo kulkea laajaan kulmaan avautuvista ovista.

Takaistuimelle on helppo kulkea laajaan kulmaan avautuvista ovista.

Juha Peltonen

Sähkötoiminen takaluukku nousee riittävän ylös ja tavaratila on laajennetussa muodossa tasapohjainen.

Sähkötoiminen takaluukku nousee riittävän ylös ja tavaratila on laajennetussa muodossa tasapohjainen.

Juha Peltonen

Alus­ta- ja oh­jaus­tun­tu­ma ovat maan­tie­a­jos­sa par­haim­mil­laan jä­mä­kän DCC-alus­tan sport-sää­döin. Tar­ra­co on isok­si ka­tu­maas­tu­rik­si myös odot­ta­mat­to­man ket­te­rä py­sä­köi­tä­vä pe­ruut­ta­es­sa py­sä­köin­ti­ta­los­sa park­ki­ruu­tuun, ja sen pe­ruu­tus­ka­me­ran näyt­tö on sel­keä.

Kun ajo­a­kus­sa ei ol­lut enää la­dat­tu­na säh­köä, niin kes­ki­ku­lu­tus oli 5,8 l/100 km, mikä ei to­del­la­kaan kuu­los­ta huo­nol­ta lä­hes 1,9-ton­ni­sel­le SUV:lle.

Ko­ti­la­tauk­sen jäl­keen näyt­tö lu­pa­si säh­köis­tä toi­min­ta­mat­kaa 51 ki­lo­met­riä, ja edul­li­sis­sa ke­sä­o­lo­suh­teis­sa pääs­tiin sii­hen näh­den hy­vin asi­al­li­seen 45 säh­kö­ki­lo­met­riin.

Help­po kul­ku taak­se

Si­sä­ti­lo­jen vii­meis­te­ly on erit­täin siis­tiä, mut­ta ko­je­lau­dan pin­ta­ma­te­ri­aa­lit ovat par­haa­seen FR-ta­soon näh­den tar­peet­to­man muo­vi­sia.

Etuis­tui­met ovat säh­kö­sää­töi­set, ja ne ovat Tar­ra­co FR:ssä ur­hei­lul­li­sen te­hok­kaas­ti muo­toil­lut, jo­ten niil­lä viih­tyy pit­kään­kin ker­ral­la. Kan­kai­nen is­tuin­ver­hoi­lu jät­ti kui­ten­kin vai­ku­tel­man, et­tä se ei vält­tä­mät­tä ajan mit­taan kes­täi­si ku­lu­tus­ta. Kes­ki­kon­so­lis­sa on mo­ni­puo­li­ses­ti säi­ly­tys­ti­laa ja kak­si Mic­ro USB -lii­tän­tää.

Ta­ka­o­vet avau­tu­vat si­sään­käyn­tiä hel­pot­ta­vas­ti laa­jaan kul­maan, ja ta­kais­tui­mel­la on rei­lus­ti pol­vi­ti­laa. Myös kes­kim­mäi­sel­lä is­tui­mel­la pys­tyy is­tu­maan koh­tuul­li­sen hy­vin, mut­ta kes­ki­tun­ne­lin ko­ro­tus häi­rit­see. Ta­kais­tui­mis­sa hyö­dy­tään sekä pi­tuus­sää­dös­tä et­tä sel­kä­no­jien kal­lis­tus­kul­man sää­dös­tä.

Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG

Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG

Juha Peltonen

Ta­va­ran­kul­je­tuk­sen kan­nal­ta on hyvä asia, et­tä ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat ta­sai­sek­si las­taus­pin­nak­si.

Sen si­jaan oman­lai­sen­sa on­gel­man muo­dos­ta­vat kak­si la­taus­kaa­pe­lia: ko­ti­la­taus­kaa­pe­lil­le on ta­va­ra­ti­lan vä­li­poh­jan al­la tiu­kas­ti ra­jat­tu tila, mi­hin pi­ka­la­taus­kaa­pe­li ei mah­du sen seu­rak­si – eli se jää pyö­ri­mään ta­va­ra­ti­laan. Hat­tu­hyl­lyn ir­ro­tus ja kiin­ni­tys su­ju­vat työ­lääs­ti.

Tä­män pis­to­ke­hyb­ri­din ve­to­mas­sa on enin­tään kah­dek­san pro­sen­tin nou­suis­sa 2-ton­nia ja enin­tään 12 pro­sen­tin nou­suis­sa 1,8 ton­nia.

Juha Pel­to­nen

Seat Tar­ra­co 1.4 PHEV 245 e-Hyb­rid FR Launch Edi­ti­on DSG

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1395 cm3, 112 kW (150 hv)/5000–6000 r/min, 250 Nm/1550–3500 r/min + säh­kö­moot­to­ri 85 kW (115 hv), 330 Nm; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 180 kW (245 hv), 400 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,5 s, huip­pu­no­peus 205 km/h

Ku­lu­tus

1,8 l/100 km, ben­sii­ni; 16,6 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

42 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 13,0 kWh

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

47,4 km

La­tau­sai­ka

3 h 33 min (3,6 kW); 5 h (2,3 kW)

Voi­man­siir­to

A6, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4735, l. 1839, k. 1658 mm, ak­se­li­vä­li 2790 mm, oma­mas­sa 1868 kg, kan­ta­vuus 597 kg, ve­to­mas­sa 2000/1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 610–2005 l, tank­ki n. 45 l

Hin­ta

42 890 eu­roa, ko­eau­to 47 479 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Alpine

Alpine A110 Pikes Peak: Kurotus tähtiin

Auto Bild.Uutiset
7.5.2023
Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Alpine

Alpine A110 Pikes Peak: Kurotus tähtiin

Auto Bild.Uutiset
7.5.2023
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

Jos kuvittelit nähneesi kaikki maailman pakettiautot, erehdyt! Škoda 1203 -pakettiauton esittelystä on kulunut 55 vuotta!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Puhdasta striimiä ilmaiseksi

Hifimaailma

Valonlähde Mk II

Hifimaailma

Maailman ensimmäinen balansoitu mm-äänirasia

Hifimaailma

Harbethilta subbari  

Hifimaailma

Uudistunut ATC C4-subbari 

Hifimaailma

Daceja Taiwanista

Hifimaailma

WiiM:lta vahvistin

Koti ja keittiö

Puutalokylä Helsingin keskustassa? Ruoholahden villat on 1800-luvun keidas, josta Sami ja Reeta onnistuivat saamaan kodin

Hifimaailma

Voxativen uusi Ampeggio

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Puhdasta striimiä ilmaiseksi

Hifimaailma

Valonlähde Mk II

Hifimaailma

Maailman ensimmäinen balansoitu mm-äänirasia

Hifimaailma

Harbethilta subbari  

Hifimaailma

Uudistunut ATC C4-subbari 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Volkswagen

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Kaupallinen yhteistyö

Rahan säästäminen vertailemalla eri laina­vaih­to­ehtoja

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

Rami Kittilä: astara Swedenin Country Directoriksi

Opel Vivaro: Sai uuden Vizor- brändi-ilmeen

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

Mitsubishi Colt: Suomeen marraskuussa – myös hybridiversiona

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Volkswagen ID.7 Tourer: Ensisilmäys tulevaan malliin

Austin J40 -polkuauto: Joka pojan unelma uustuotantona

Škoda Superb: Enemmän tilaa, mukavuutta ja uusinta tekniikkaa

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

BMW: Aloittaa akkukennojen mallikappaleiden tuotannon Saksan Parsdorfissa

Opelin hyöty­a­jo­neu­vo­mal­listo: Uuden sukupolven Combo, Vivaro ja Movano julkistettiin - lisäksi lähitu­le­vai­suu­dessa julkistetaan myös Movano-vetypakettiauto

Polestar: Esitteli innovaatioita ensimmäisessä Polestar Day -tapahtumassa

Renault Twingo Legend: Inspiraatio vuoden 1993 Twingosta – luvassa jopa 10 kWh/100 km keskikulutus

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Volkswagen

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Kaupallinen yhteistyö

Rahan säästäminen vertailemalla eri laina­vaih­to­ehtoja

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

Rami Kittilä: astara Swedenin Country Directoriksi

Opel Vivaro: Sai uuden Vizor- brändi-ilmeen

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

Mitsubishi Colt: Suomeen marraskuussa – myös hybridiversiona

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Volkswagen ID.7 Tourer: Ensisilmäys tulevaan malliin

Austin J40 -polkuauto: Joka pojan unelma uustuotantona

Škoda Superb: Enemmän tilaa, mukavuutta ja uusinta tekniikkaa

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

BMW: Aloittaa akkukennojen mallikappaleiden tuotannon Saksan Parsdorfissa

Opelin hyöty­a­jo­neu­vo­mal­listo: Uuden sukupolven Combo, Vivaro ja Movano julkistettiin - lisäksi lähitu­le­vai­suu­dessa julkistetaan myös Movano-vetypakettiauto

Polestar: Esitteli innovaatioita ensimmäisessä Polestar Day -tapahtumassa

Renault Twingo Legend: Inspiraatio vuoden 1993 Twingosta – luvassa jopa 10 kWh/100 km keskikulutus

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2