Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.

Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajoimme pisto­ke­la­dat­tavan Tarracon parhaana FR-versiona.

Auto Bild.Koeajot
29.12.2022

Seat Tar­ra­co PHEV on iso, pis­to­ke­la­dat­ta­va ka­tu­maas­tu­ri, joka lois­taa vä­syt­tä­mät­tö­män oh­jaus­tun­tu­man ja mai­ni­on alus­tan­sa an­si­os­ta en­nen kaik­kea pit­kil­lä tai­pa­leil­la. SUV:n alus­ta on muo­kat­tu erit­täin ajet­ta­vak­si, ja kori kal­lis­te­lee vain ni­mel­li­ses­ti.

Kes­ki­kon­so­lin sää­tö­pyö­räs­tä löy­tyy nel­jä ajo­ti­laa, eli Eco, Nor­mal, Sport, sekä oman maun mu­kai­set In­di­vi­du­al-sää­döt.

DCC-alus­ta­sää­tö

FR-va­rus­te­luun ku­lu­va DCC-alus­ta­sää­tö toi­mii eten­kin Sport-toi­min­nol­la ta­sok­kaas­ti mut­kai­sel­la pik­ku­tiel­lä, ja ka­tu­maas­tu­ri sel­vit­tää esi­mer­kik­si pa­hoin rou­ti­neen as­val­tin lä­hes puo­li­huo­maa­mat­ta.

Seat Tarraco FR:ssä takaluukun saa avautumaan jalkaa heilauttamalla.

Seat Tarraco FR:ssä takaluukun saa avautumaan jalkaa heilauttamalla.

Juha Peltonen

Pistokeladattavassa koeajoautossa oli 19-tuumaiset kevytmetallikiekot, mutta tuumaa isompiakin saa. Hola!-valotervehdys heijastuu pimeällä maahan etuovien kohdalle.

Pistokeladattavassa koeajoautossa oli 19-tuumaiset kevytmetallikiekot, mutta tuumaa isompiakin saa. Hola!-valotervehdys heijastuu pimeällä maahan etuovien kohdalle.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Seat Tarracon kojelauta on muotoiltu seatmaisen minimalistisesti, mutta jännittävästi, ja sen käyttö on helppoa.

Seat Tarracon kojelauta on muotoiltu seatmaisen minimalistisesti, mutta jännittävästi, ja sen käyttö on helppoa.

Juha Peltonen

Melko helppotoiminen kosketusnäyttö on 8-tuumainen.

Melko helppotoiminen kosketusnäyttö on 8-tuumainen.

Juha Peltonen

Kaksoiskytkinautomaattivaihteisto on 6-nopeuksinen.

Kaksoiskytkinautomaattivaihteisto on 6-nopeuksinen.

Juha Peltonen

Seat Tarraco FR:n urheilulliset etuistuimet antavat mainion sivuttaistuen.

Seat Tarraco FR:n urheilulliset etuistuimet antavat mainion sivuttaistuen.

Juha Peltonen

Takaistuimelle on helppo kulkea laajaan kulmaan avautuvista ovista.

Takaistuimelle on helppo kulkea laajaan kulmaan avautuvista ovista.

Juha Peltonen

Sähkötoiminen takaluukku nousee riittävän ylös ja tavaratila on laajennetussa muodossa tasapohjainen.

Sähkötoiminen takaluukku nousee riittävän ylös ja tavaratila on laajennetussa muodossa tasapohjainen.

Juha Peltonen

Alus­ta- ja oh­jaus­tun­tu­ma ovat maan­tie­a­jos­sa par­haim­mil­laan jä­mä­kän DCC-alus­tan sport-sää­döin. Tar­ra­co on isok­si ka­tu­maas­tu­rik­si myös odot­ta­mat­to­man ket­te­rä py­sä­köi­tä­vä pe­ruut­ta­es­sa py­sä­köin­ti­ta­los­sa park­ki­ruu­tuun, ja sen pe­ruu­tus­ka­me­ran näyt­tö on sel­keä.

Kun ajo­a­kus­sa ei ol­lut enää la­dat­tu­na säh­köä, niin kes­ki­ku­lu­tus oli 5,8 l/100 km, mikä ei to­del­la­kaan kuu­los­ta huo­nol­ta lä­hes 1,9-ton­ni­sel­le SUV:lle.

Ko­ti­la­tauk­sen jäl­keen näyt­tö lu­pa­si säh­köis­tä toi­min­ta­mat­kaa 51 ki­lo­met­riä, ja edul­li­sis­sa ke­sä­o­lo­suh­teis­sa pääs­tiin sii­hen näh­den hy­vin asi­al­li­seen 45 säh­kö­ki­lo­met­riin.

Help­po kul­ku taak­se

Si­sä­ti­lo­jen vii­meis­te­ly on erit­täin siis­tiä, mut­ta ko­je­lau­dan pin­ta­ma­te­ri­aa­lit ovat par­haa­seen FR-ta­soon näh­den tar­peet­to­man muo­vi­sia.

Etuis­tui­met ovat säh­kö­sää­töi­set, ja ne ovat Tar­ra­co FR:ssä ur­hei­lul­li­sen te­hok­kaas­ti muo­toil­lut, jo­ten niil­lä viih­tyy pit­kään­kin ker­ral­la. Kan­kai­nen is­tuin­ver­hoi­lu jät­ti kui­ten­kin vai­ku­tel­man, et­tä se ei vält­tä­mät­tä ajan mit­taan kes­täi­si ku­lu­tus­ta. Kes­ki­kon­so­lis­sa on mo­ni­puo­li­ses­ti säi­ly­tys­ti­laa ja kak­si Mic­ro USB -lii­tän­tää.

Ta­ka­o­vet avau­tu­vat si­sään­käyn­tiä hel­pot­ta­vas­ti laa­jaan kul­maan, ja ta­kais­tui­mel­la on rei­lus­ti pol­vi­ti­laa. Myös kes­kim­mäi­sel­lä is­tui­mel­la pys­tyy is­tu­maan koh­tuul­li­sen hy­vin, mut­ta kes­ki­tun­ne­lin ko­ro­tus häi­rit­see. Ta­kais­tui­mis­sa hyö­dy­tään sekä pi­tuus­sää­dös­tä et­tä sel­kä­no­jien kal­lis­tus­kul­man sää­dös­tä.

Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG

Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG

Juha Peltonen

Ta­va­ran­kul­je­tuk­sen kan­nal­ta on hyvä asia, et­tä ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat ta­sai­sek­si las­taus­pin­nak­si.

Sen si­jaan oman­lai­sen­sa on­gel­man muo­dos­ta­vat kak­si la­taus­kaa­pe­lia: ko­ti­la­taus­kaa­pe­lil­le on ta­va­ra­ti­lan vä­li­poh­jan al­la tiu­kas­ti ra­jat­tu tila, mi­hin pi­ka­la­taus­kaa­pe­li ei mah­du sen seu­rak­si – eli se jää pyö­ri­mään ta­va­ra­ti­laan. Hat­tu­hyl­lyn ir­ro­tus ja kiin­ni­tys su­ju­vat työ­lääs­ti.

Tä­män pis­to­ke­hyb­ri­din ve­to­mas­sa on enin­tään kah­dek­san pro­sen­tin nou­suis­sa 2-ton­nia ja enin­tään 12 pro­sen­tin nou­suis­sa 1,8 ton­nia.

Juha Pel­to­nen

Seat Tar­ra­co 1.4 PHEV 245 e-Hyb­rid FR Launch Edi­ti­on DSG

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1395 cm3, 112 kW (150 hv)/5000–6000 r/min, 250 Nm/1550–3500 r/min + säh­kö­moot­to­ri 85 kW (115 hv), 330 Nm; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 180 kW (245 hv), 400 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,5 s, huip­pu­no­peus 205 km/h

Ku­lu­tus

1,8 l/100 km, ben­sii­ni; 16,6 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

42 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 13,0 kWh

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

47,4 km

La­tau­sai­ka

3 h 33 min (3,6 kW); 5 h (2,3 kW)

Voi­man­siir­to

A6, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4735, l. 1839, k. 1658 mm, ak­se­li­vä­li 2790 mm, oma­mas­sa 1868 kg, kan­ta­vuus 597 kg, ve­to­mas­sa 2000/1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 610–2005 l, tank­ki n. 45 l

Hin­ta

42 890 eu­roa, ko­eau­to 47 479 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Mission 778 täällä jälleen 

Koti ja keittiö

Vanhasta torpasta kunnostettiin ympärivuotinen kakkoskoti

Hifimaailma

Dalilta uusi haamukaiutin seinälle

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

Hifimaailma

JBL:n oranssi bt-vinyylipyöritin 

Hifimaailma

Yamahalta 5000-sarjan kuulokkeet 

Hifimaailma

JICOn nude-neulat

Hifimaailma

Sonus Faberin uudistunut Homage-sarja 

Hifimaailma

Sennheiserilta langalliset nappikuulokkeet 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Mission 778 täällä jälleen 

Koti ja keittiö

Vanhasta torpasta kunnostettiin ympärivuotinen kakkoskoti

Hifimaailma

Dalilta uusi haamukaiutin seinälle

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

Hifimaailma

JBL:n oranssi bt-vinyylipyöritin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.