Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Oskari Pentti

Koeajossa Audi A6 Avant - Vakaalla tyylillä

Audi A6 Avant on herraskaisen oloinen, ja sen mukavan elkeettömässä ajettavuudessa on tuulahdus urheilullisuutta.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Per­heel­li­sen sil­min ko­ea­jet­tu yk­si­lö on var­mas­ti yk­si on­nis­tu­neim­mis­ta A6-ko­ko­nai­suuk­sis­ta. 2-lit­rai­sen die­se­lin voi­ma­va­rat riit­tä­vät mai­ni­os­ti aja­mi­seen täy­del­lä kuor­mal­la, ja polt­to­ai­ne­ku­lu­tus jää kui­ten­kin mal­til­li­sek­si. 

Far­ma­ri­ko­ri tar­joi­lee mat­ka­ta­va­roil­le riit­tä­väs­ti ti­laa pi­dem­pi­ä­kin reis­su­ja sil­mäl­lä­pi­tä­en. Mat­kus­ta­mos­sa on rei­lus­ti ti­laa nel­jäl­lä is­tu­ma­pai­kal­la. Var­sin koo­kas kar­daa­ni­tun­ne­li ve­rot­taa ta­ka­na kes­ki­paik­ka­lai­sen jal­ka­ti­lo­ja. Kul­jet­ta­jan pai­kal­la ko­ros­tuu tun­ne el­keet­tö­myy­des­tä ja vai­vat­to­muu­des­ta, joka ei ole tyy­pil­lis­tä per­he­au­tol­le.

Ko­je­lau­ta kaar­tuu lai­doil­taan so­pi­vas­ti mat­kus­ta­moon, ja ma­te­ri­aa­li­va­lin­nat ovat so­pu­soin­nus­sa kes­ke­nään. Ko­je­lau­dan kes­kel­le nou­se­va mo­ni­toi­mi­näyt­tö on eh­kä se erot­tu­vin yk­si­tyis­koh­ta muu­ten lin­jak­kaas­sa ko­ko­nai­suu­des­sa. No, näyt­tö tait­tuu ko­je­lau­dan si­sään vir­ran­kat­kai­sun yh­tey­des­sä, ja toi­sek­seen sen paik­ka on käy­tön kan­nal­ta hyvä. In­for­maa­ti­ot nä­ky­vät hy­vin, ei­kä kat­set­ta tar­vit­se siir­tää kau­as lii­ken­ne­ti­lan­teis­ta.

Kojelaudan materiaalivalinnat ja muotoilu ovat onnistuneet hyvin. Sopivasti laidoista matkustamoon taittuvat reunat luovat ohjaamoon tyköistuvaa tunnetta, vaikka tilaa on varsin reilusti.

Kojelaudan materiaalivalinnat ja muotoilu ovat onnistuneet hyvin. Sopivasti laidoista matkustamoon taittuvat reunat luovat ohjaamoon tyköistuvaa tunnetta, vaikka tilaa on varsin reilusti.

Oskari Pentti

Mul­ti­me­di­a­lait­teis­tos­sa on edel­leen pe­rin­tei­nen cd-soi­tin ja mu­siik­ki­läh­tees­sä kak­si sd-kort­ti­paik­kaa. Usb- tai aux-lii­tin­tä A6:ssa ei ole, mut­ta ne­kin on mah­dol­lis­ta liit­tää mu­siik­ki­läh­teek­si adap­te­ri­kaa­pe­lil­la kes­ki­kyy­när­no­jas­sa ole­vaan liit­ti­meen.

Tyy­lik­kään vai­va­ton ko­ko­nai­suus

Mikä sit­ten saa Au­di A6 Avan­tin tun­tu­maan jol­lain ta­paa eri­lai­sel­ta? Hal­lin­ta­lait­teet ovat hy­vin kul­jet­ta­jan ulot­tu­vil­la, so­pi­va ajo­a­sen­to löy­tyy hel­pos­ti, ja is­tui­mes­sa on mo­ni­puo­li­set sää­döt asen­non hie­no­sää­töön. Mut­ta pel­käs­tään nämä ei­vät ole tun­teen ta­ka­na, sil­lä hy­vän ajo­a­sen­non löy­tä­mi­nen on ny­ky­au­tois­sa har­voin ko­vin työ­läs­tä.

A6:n pa­ras­ta an­tia on ajet­ta­vuus: oh­jaus­tun­to on hyvä, alus­ta toi­mii moit­teet­to­mas­ti eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa, ja ren­gas­me­lu­kin on hy­vin ku­ris­sa. Ko­ko­nai­suus on ul­ko­nä­köä myö­ten so­pi­van tyy­li­käs.

Jou­si­tus nie­lee tien epä­ta­sai­suu­det esi­mer­kil­li­sen hy­vin, ja myös te­rä­väm­mät töys­syt ylit­ty­vät eleet­tö­män jou­he­vas­ti. Mut­kai­sel­la tiel­lä alus­ta toi­mii kui­ten­kin riit­tä­vän jä­mä­käs­ti pi­tä­en ko­rin kal­lis­te­lut mal­til­li­si­na. So­pi­vas­ti ur­hei­lul­li­sen ma­ta­lal­le si­joi­te­tut is­tui­met ja ty­köis­tu­vat – mut­ta riit­tä­vät – ti­lat ovat omi­aan ko­hot­ta­maan sport­ti­suu­den sta­tus­ta.

Ok, vaik­ka moot­to­rin voi­ma­va­rat riit­tä­vät nor­maa­li­a­joon mai­ni­os­ti, jää­vät ne va­jaak­si var­si­nai­ses­sa ur­hei­lul­li­ses­sa kant­tai­lus­sa. Mut­ta pi­täi­si­kö nii­den edes riit­tää sii­hen?

Audi A6 Avantin mittaristo on helppolukuinen ja selkeä. Keksinäytön infosisältöä voi vaihdella halujensa mukaan. Ledein toteutetun polttoainemäärä- ja lämpömittarin sopiminen kokonaisuuteen on mielipidekysymys.

Audi A6 Avantin mittaristo on helppolukuinen ja selkeä. Keksinäytön infosisältöä voi vaihdella halujensa mukaan. Ledein toteutetun polttoainemäärä- ja lämpömittarin sopiminen kokonaisuuteen on mielipidekysymys.

Oskari Pentti

Elee­tön­tä me­noa

A6:ssa on pa­ras­ta an­tia eleet­tö­myys yh­dis­tet­ty­nä ne­li­ve­toon ja kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­toon, joka on Au­di-ter­mein S tro­nic. Eleet­tö­myys ko­ros­tuu ajo­ti­lan­tei­den ja tien­pin­nan laa­dun vaih­tu­es­sa. Au­di A6 Avant eris­tää kul­jet­ta­jan so­pi­vas­ti huo­no­kun­toi­ses­ta tien­pin­nas­ta säi­lyt­tä­en kui­ten­kin so­pi­van tun­tu­man ajo­a­lus­taan.

Kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­to saa pie­niä pyyh­kei­tä em­pi­mi­ses­tä liik­keel­le­läh­dön yh­tey­des­sä, jos sam­mu­tu­sau­to­ma­tiik­ka on sam­mut­ta­nut moot­to­rin. Moot­to­ri toki käyn­nis­tyy jar­ru­pol­ki­men ke­ven­tä­mi­sen yh­tey­des­sä mel­ko ri­pe­äs­ti, mut­ta kun kaa­sua an­nos­te­lee heti pe­rään rei­lum­min, lin­ja­kas fark­ku läh­tee liik­keel­le hie­man verk­kai­sen ve­ny­väs­ti.

Au­ton­mi­tan ete­ne­mi­sen jäl­keen kiih­ty­vyys tun­tuu jo sel­lai­sel­ta, mitä voi­ma­pa­ke­tin odot­tai­si ai­kaan­saa­van. Mut­ta ku­ten jo sa­not­tu, yh­dis­tel­mä ei ole ur­hei­lul­li­suu­den ylis­tys vaan tyy­lik­kään vai­va­ton ko­ko­nai­suus.

Audi A6 Avant on toimiva auto pidemmillekin matkoille.

Audi A6 Avant on toimiva auto pidemmillekin matkoille.

Oskari Pentti

Qu­at­t­ro hyp­py­ri­mä­el­lä

Vaih­teis­ton ase­tuk­sel­la ei ole vai­ku­tus­ta vai­suun liik­keel­le­läh­dön al­ku­pät­kään. Kiih­dy­tyk­sen al­ku on sa­maan ta­paan verk­kai­nen, on vaih­teis­to nor­maa­li-, sport- tai kä­si­va­lin­ta-ase­tuk­sel­la.

Kä­si­va­lin­ta­vaih­to­eh­toa ei tul­lut kuin ko­keil­tua, sil­lä Stro­nic vaih­taa py­kä­lät ihas­tut­ta­van peh­me­äs­ti ja so­pi­vaan ai­kaan. Kook­kaas­sa au­tos­sa py­käl­lyk­set ovat lä­hes huo­maa­mat­to­mia, an­nos­te­lee kaa­sua huo­let­to­man avo­kä­ti­ses­ti tai hil­li­tyn hen­nos­ti.

Ne­li­ve­to li­sää ko­ko­nai­suu­den vai­vat­to­muut­ta ja rau­hoit­taa ajo­käy­tös­tä. Vai­vat­to­muut­ta on se, et­tä qu­at­t­rol­la ei tar­vit­se miet­tiä, riit­tää­kö pito pe­ril­le­pää­se­mi­seen. Kiih­dy­tyk­sis­sä, niin suo­ral­la kuin kaar­teis­sa­kin, ne­li­ve­toi­nen Au­di A6 Avant suun­taa ve­te­le­mät­tä ha­lut­tuun suun­taan. Ajo­reit­ti suun­tau­tui so­pi­vas­ti Jäm­sän Kai­po­laan, jo­ten A6 oli vie­tä­vä his­to­ri­al­li­siin mai­se­miin Pit­kä­vuo­ren hyp­py­ri­mä­el­le, jos­sa Au­di on to­dis­ta­nut ne­li­ve­ton­sa pi­to­tar­jon­nan muu­ta­maan­kin ot­tee­seen.

Ohjaamo on sopivasti tyköistuva, ja aktiivisesta ajamisesta pitävä nauttii Audi A6 Avantin eleettömästä urheilullisuudesta. Istuimessa on monipuoliset säädöt, ja säätövarat riittävät hyvin sekä lyhyelle että pitkälle kuljettajalle.

Ohjaamo on sopivasti tyköistuva, ja aktiivisesta ajamisesta pitävä nauttii Audi A6 Avantin eleettömästä urheilullisuudesta. Istuimessa on monipuoliset säädöt, ja säätövarat riittävät hyvin sekä lyhyelle että pitkälle kuljettajalle.

Oskari Pentti

Vuon­na 1985 suur­mä­es­sä ku­vat­tiin Au­di 100 qu­at­t­ron mai­nos, jos­sa sil­lä ajet­tiin vauh­di­not­to­mä­en hui­pul­le. Temp­pu uu­sit­tiin vuon­na 2005 A6:lla qu­at­t­ro-ne­li­ve­don 25-vuo­ti­sen his­to­ri­an kun­ni­ak­si.

Pit­kä­vuo­ren suur­mä­es­tä hy­pät­tiin vii­mei­sen ker­ran vuon­na 1994. Vuon­na 1964 ra­ken­net­tu hyp­py­ri­mä­ki on ny­kyi­sel­lään sen ver­ran rap­sa­kas­sa kun­nos­sa, et­tä tyy­dyin jät­tä­mään au­ton hyp­py­tor­nin juu­rel­le.

Au­tol­taan muu­ta­kin kuin ti­laa ja ko­koa ha­lu­a­val­le Au­di A6 Avant on so­pi­va va­lin­ta, jos liki 60 000 eu­ron hin­ta ei ole lii­kaa. Ko­ko­nai­suus on hie­nos­tu­neen tyy­li­käs yh­dis­tel­mä eleet­tö­myyt­tä, hy­vää ajet­ta­vuut­ta ja riit­tä­vää ur­hei­lul­li­suut­ta. 

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Eleet­tö­myys. Pre­mium tun­tuu, ja alus­ta nie­lee te­rä­vät­kin töys­syt var­sin eleet­tö­mäs­ti.

Är­syt­tää: Liik­keel­le­läh­dön al­ku. Pai­kal­taan läh­det­tä­es­sä kiih­ty­vyys on en­sim­mäis­ten met­rien ai­ka verk­kai­sen olois­ta.

Yl­lät­tää: Mu­ka­vuus. Alus­ta toi­mii eri­lai­sis­sa ti­lan­teis­sa eri­no­mai­ses­ti ja ko­ko­nai­suus on hil­jai­nen.

Yh­teen­ve­to: Ul­ko­a­päin tar­kas­tel­les­sa Au­di A6 Avant  on var­sin mas­sii­vi­sen nä­köi­nen, mut­ta se tun­tuu ajos­sa huo­mat­ta­vas­ti näp­pä­räm­mäl­tä. Ne­li­ve­toi­suus ko­ros­taa aja­mi­sen help­pout­ta, ei­kä kiih­dy­tyk­sis­sä il­me­ne pie­nin­tä­kään ve­te­lyä, vaik­ka ajo­a­lus­ta oli­si hei­kom­mas­sa­kin kun­nos­sa.

Täh­det: 4

Au­di A6 Avant 2.0 TDI 140 kW qu­at­t­ro S tro­nic

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1968 cm3, 140 kW (190 hv)/3800−4200 r/min, 400 Nm/1750−3000 r/min

Voi­man­siir­to: A7 (DSG), ne­li­ve­to

Suo­ri­tus­ky­ky 0−100 km/h: 7,9 s, huip­pu­no­peus 224 km/h

Ku­lu­tus: 5,1 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt: 132 g/km 

Mi­tat: p. 4943 mm, l. 1874 mm, k. 1461 mm, ak­se­li­vä­li 2912 mm, oma­mas­sa 1885 kg, kan­ta­vuus 555 kg, pe­rä­vau­nu­mas­sa 1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 565−1660 l, tank­ki 73 l

Hin­ta: 58 908 eu­roa

 Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

Koti ja keittiö

Sisusta olohuone ulos!

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

Koti ja keittiö

Sisusta olohuone ulos!

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.