Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Opel Crossland X on lievästi Mokkaa X:ää lyhyempi.

Opel Crossland X on lievästi Mokkaa X:ää lyhyempi.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Crossland X - Uutuus kasvavaan luokkaan 

Ensikoeajon perusteella Opel Crossland X innostaa. Crossover-malliin on tarjolla muhkea määrä hyötyvarusteita.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Ope­lin uu­si cros­so­ver-mal­li Cros­s­land X aset­tuu niin sa­not­tuun B SUV -seg­ment­tiin eli kom­pak­tei­hin ka­tu­maas­tu­rei­hin, joi­den suo­sio kas­vaa Eu­roo­pas­sa. Suo­mes­sa luo­kas­sa ko­et­tiin vuo­si­na 2015/2016 kas­vua hui­mat 28,5 pro­sent­tia!
Cros­s­land X:n kes­kei­siin omi­nai­suuk­siin kuu­lu­va kor­kea is­tu­ma-asen­to an­taa hy­vän nä­ky­vyy­den. Ul­koa Opel-uu­tuu­den tun­nis­taa Adam-tyy­li­ses­tä ”kel­lu­vas­ta” ka­tos­ta, jon­ka saa kol­mel­la eri vä­ril­lä.

Pa­ras va­rus­te­ta­so on koh­tuul­li­sem­mis­sa hin­ta­luo­kis­sa yleen­sä eri­tyi­sen kiin­nos­ta­va seik­ka, ei­kä ko­ea­jet­tu X:n In­no­va­ti­on-pai­nos tee poik­keus­ta. Mal­liin saa sitä pait­si huo­mat­ta­van mää­rän hyö­dyl­li­siä tur­va- ja mu­ka­vuus­va­rus­tei­ta. Ar­se­naa­lin myö­tä oli siis mie­len­kiin­tois­ta suun­na­ta tien pääl­le. 

Opel Cros­s­land X on lie­väs­ti Mok­kaa X:ää ly­hy­em­pi (4,21 vs. 4,28 m), ja se täy­den­tää muh­ke­am­min ka­tu­maas­tu­ri­luon­teis­ta Mok­ka-mal­lis­toa, jo­hon kuu­luu myös ne­li­ve­to­ver­si­oi­ta ja Cros­s­lan­dia näyt­tä­väm­piä van­ne­ko­ko­ja. Opel Cros­s­land X on Mok­kaa hie­man ta­val­li­sem­man oloi­nen kom­pak­ti SUV.

Esisarjan autossakin oli tasokkaasti viimeistely kojelauta. Tarjolla on sekä selkeä tuulilasinäyttö  ( 469 e) että lämmitettävä tuulilasi ( 176 e).

Esisarjan autossakin oli tasokkaasti viimeistely kojelauta. Tarjolla on sekä selkeä tuulilasinäyttö ( 469 e) että lämmitettävä tuulilasi ( 176 e).

Juha Peltonen

Mon­ta moot­to­ri­vaih­to­eh­toa

Ko­ea­jo­au­to edus­ti vie­lä esi­sar­jan au­to­ja, mut­ta sen vii­meis­te­ly vai­kut­ti jo lu­paa­van laa­duk­kaal­ta. 3-sy­lin­te­ri­nen 1,2-lit­rai­nen Eco­tec-moot­to­ri käy miel­lyt­tä­vän vai­me­as­ti ja an­taa 110 he­vos­voi­man te­hoin asi­al­li­sen kiih­ty­vyy­den. Vie­lä pa­rem­paa on 205 Nm:n suu­rin vään­tö heti 1 500 mi­nuut­ti­kier­rok­sel­la. Tur­bo­ko­neen kes­ki­ku­lu­tuk­sek­si il­moi­te­taan au­to­maat­ti­na koh­tuul­li­set 5,3 l/100 km, ja sen CO2-pääs­töt ovat mal­til­li­set 121 g/km.

6-por­tai­nen kak­sois­kyt­ki­nau­to­maat­ti pal­ve­lee moot­to­rin yh­tey­des­sä pik­ku­y­lel­li­ses­ti. Vaih­dot ta­pah­tu­vat pie­neh­kös­tä moot­to­ris­ta huo­li­mat­ta juo­he­as­ti. Vaih­te­le­va­pin­tai­sel­la as­valt­ti­poh­jai­sel­la tes­ti­len­kil­lä ren­gas­me­lu oli kar­ke­as­ta as­val­tis­ta huo­li­mat­ta suh­teel­li­sen al­hai­nen. 3-sy­lin­te­ri­sen käyn­ti­ää­ni ei häi­rit­se edes moot­to­ri­tiel­lä.

Muis­ta moot­to­ri­va­ri­aa­ti­ois­ta pie­nin on va­paas­ti­hen­git­tä­vä 1,2-lit­rai­nen 3-sy­lin­te­ri­nen (81 hv), jon­ka kes­ki­ku­lu­tus on teh­taan mu­kaan 5,1 l/100 km. Toi­ses­sa lai­das­sa on ben­sii­ni­moot­to­ris­ten te­hok­kain ver­sio 1.2 T (130 hv) – 6-por­tai­sel­la ma­nu­aa­li­laa­ti­kol­la va­rus­tet­tu­na sen ker­ro­taan kiih­ty­vän sa­ta­seen 9,2 se­kun­nis­sa ja ku­lut­ta­van ta­san vii­si lit­raa sa­dal­la. 

Ko­ne­pel­lin al­le on tar­jol­la kak­si tur­bo­die­se­liä, jois­ta 1.6 Eco­te­cin ar­vot ovat 99 he­vos­voi­maa, 3,6 l/100 km ja 93 g/km. 120-he­vos­voi­mai­sen 1,6-lit­rai­sen die­se­lin kes­ki­ku­lu­tus on ta­san nel­jä lit­raa sa­dal­la ja pääs­töt 103 g/km.

Opel Crossland X:n ulkonäkö eroaa räyhäkämmästä Mokka X:stä. Tarjolla on myös AFL  LED -ajovalot ( 1 049 e).

Opel Crossland X:n ulkonäkö eroaa räyhäkämmästä Mokka X:stä. Tarjolla on myös AFL LED -ajovalot ( 1 049 e).

Juha Peltonen

Jou­si­tus ja is­kun­vai­men­nus tun­tu­vat epä­ta­sai­sel­la as­valt­ti­pin­nal­la miel­lyt­tä­vän jä­mä­köil­tä ei­vät­kä lain­kaan pin­ta­ko­vil­ta, ja kais­ta­vah­ti toi­mii valp­paas­ti. Opel Cros­s­land tun­tuu ajo­tun­tu­mal­taan it­se­ään isom­mal­ta au­tol­ta. Säh­köi­ses­ti te­hos­tet­tu oh­jaus on tun­no­kas sekä maan­tiel­lä et­tä mut­kai­sil­la osuuk­sil­la. Tar­jol­la on myös py­sä­köin­ti­a­vus­tin.

Ta­kais­tui­mis­sa pi­tuus­sää­döt

Osa­na AGR-etuis­tui­met an­ta­vat suh­teel­li­sen hy­vän si­vut­tais­tu­en. Myös säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki on kun­non ta­soa, ja rei­si­tu­kea pys­tyy sää­tä­mään me­kaa­ni­ses­ti. Kul­jet­ta­jan is­tui­men etu­reu­nan kor­keut­ta voi puo­les­taan sää­tää säh­köi­ses­ti, kun taas kaik­ki muut kor­keus­sää­döt hoi­del­laan me­kaa­ni­ses­ti. So­pi­vas­ti muo­toil­lun ko­je­lau­dan an­si­os­ta etu­mat­kus­ta­jal­la on rei­lus­ti jal­ka­ti­laa.

Ta­kais­tui­mis­sa on 150 mil­lin pi­tuus­sää­tö, mut­ta penk­ke­jä ei kui­ten­kaan saa ir­ro­tet­tua. Hy­vää on se, et­tä taak­se mah­tuu hy­vin is­tu­maan jopa pit­kä­jal­kai­nen, jos etuis­tuin­ta ei ole sää­det­ty ta­ka­ra­joit­ti­meen. La­si­ka­tos­ta huo­li­mat­ta ta­ka­na on riit­tä­väs­ti pää­ti­laa ai­na­kin 186-sent­ti­sel­le.

Kos­ke­tus­vä­ri­näyt­tö on 8,7-tuu­mai­nen ja sel­ke­ä­toi­mi­nen. Cros­s­lan­din ko­je­lau­dan ylei­sil­me on puh­das­lin­jai­sen pel­kis­tet­ty. Ko­je­lau­ta ja ovi­pa­nee­lit ovat muo­vi­set, mut­ta vii­meis­te­ly vai­kut­taa laa­duk­kaal­ta, ja ta­ka­vuo­sien Ope­leis­ta tut­tu ”pai­ni­ke­met­sä” on his­to­ri­aa. Vä­ril­li­sen tuu­li­la­si­näy­tön tie­dot nä­ky­vät riit­tä­vän kook­kai­na. Oh­jaus­pyö­rä on läm­mi­tet­tä­vä.

Ergonomisissa AGR-istuimissa on kohtuullinen sivuttaistuki, mekaaninen reisituki ja sähköinen etureunan korkeussäätö – muu korkeussäätö tapahtuu mekaanisesti.

Ergonomisissa AGR-istuimissa on kohtuullinen sivuttaistuki, mekaaninen reisituki ja sähköinen etureunan korkeussäätö – muu korkeussäätö tapahtuu mekaanisesti.

Juha Peltonen

Opel Cros­s­land X tar­jo­aa luok­kan­sa suu­rim­man ta­va­ra­ti­lan, joka on ta­kais­tui­mien sää­dös­tä riip­pu­en pie­nim­mil­lään 410/520 lit­raa ja enim­mil­lään rap­sa­kat 1 255 lit­raa. Ta­va­ra­ti­las­ta saa ta­ka­sel­kä­no­jat alas tait­ta­en lä­hes ta­sa­poh­jai­sen sil­loin, kun ta­va­ra­ti­lan poh­ja­le­vy on ylä­ta­sol­la.

Run­saas­ti tur­va- ja li­sä­va­rus­tei­ta

In­no­va­ti­on Plus -li­sä­va­rus­te­pa­ket­tiin (+932 e) si­säl­tyy mel­koi­nen mää­rä käyt­tö­kel­poi­sia va­rus­tei­ta: säh­köi­ses­ti tait­tu­vien ul­ko­pei­lien li­säk­si kyy­dis­sä on na­pa­kas­ti toi­mi­va kuol­leen kul­man va­roi­tin, ja au­ton mo­lem­mis­sa päis­sä on py­sä­köin­ti­tut­kat. Pa­ket­tiin kuu­lu­vat myös 180 as­teen ka­me­ra­nä­ky­mä, Navi 5.0 In­tel­li­Link -tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä ja er­go­no­mi­set AGR-etuis­tui­met. Pa­no­raa­ma­la­si­kat­to (+574 e) tuo mat­kus­ta­moon luon­non­va­loa.

Mo­nis­ta tur­va­jär­jes­tel­mis­tä kan­nat­taa mai­ni­ta etu­tör­mäys­va­roi­tin, jo­hon liit­tyy ja­lan­kul­ki­joi­den tun­nis­tus ja au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tus. Etu­tör­mäys­va­roit­ti­meen on yh­dis­tet­ty myös kul­jet­ta­jan uni­suu­den tun­nis­tus­jär­jes­tel­mä. Hyö­dyl­li­nen luo­kas­saan on myös mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peu­den­sää­din.

Mok­ka X:n li­säk­si Cros­s­land X:n kil­pai­li­joi­hin lu­keu­tu­vat muun mu­as­sa To­yo­ta CH-R, Kia Niro, Re-nault Cap­tur, Hon­da HR-V, Da­cia Dus­ter, Maz­da CX-3 ja Škoda Ka­roq – vain muu­ta­ma kes­ke­nään hy­vin­kin eri­lai­nen mal­li mai­ni­tak­sem­me. Kas­va­vas­sa ka­te­go­ri­as­sa käy­tä­vään ko­vaan kamp­pai­luun Cros­s­land X val­mis­tau­tuu omi­ne vah­vuuk­si­neen.

6-portainen kaksoiskytkinautomaati vaihtaa siististi.

6-portainen kaksoiskytkinautomaati vaihtaa siististi.

Juha Peltonen

Opel-uu­tuu­den myyn­ti käyn­nis­tyi ju­han­nuk­sen al­la. Ben­sa­ko­neis­ten mal­lien hin­nat al­ka­vat 19 548 eu­ros­ta ja die­se­lei­den 21 045 eu­ros­ta.

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Ta­ka­sää­döt. Sää­det­tä­vien ta­kais­tui­mien avul­la saa­daan tar­vit­ta­es­sa hiu­kan li­sää ta­va­ra­ti­laa.

Är­syt­tää: Laa­jen­nus Ta­ka­no­jien kaa­don jäl­keen sau­ma­koh­taan jää pie­ni por­ras.

Yl­lät­tää: Ajet­ta­vuus. Cros­so­ver on mu­ka­va som­pail­ta­va epä­ta­sai­sil­la pik­ku­teil­lä.

Yh­teen­ve­to: Cros­s­land X on Mok­ka X:ään ver­rat­tu­na ai­van eri­tyy­li­nen SUV – se on si­sar­mal­li­aan enem­män ”ja­lat maas­sa”. Ne­li­ve­toa Cros­s­lan­diin ei saa, mut­ta sen ajo-omi­nai­suu­det ja ti­lan­käyt­tö ovat ta­sok­kaat. Eri­lai­sia avus­tin­jär­jes­tel­miä saa usei­ta, ja tar­jol­la on myös tuu­li­la­si­näyt­tö. Kori ei ole omin­ta­kei­ses­ti muo­toil­tu, mut­ta cros­so­ver on täyn­nä hyö­ty­o­mi­nai­suuk­sia.

Täh­det: 3,5

Opel Crossland  X:n takavalot on sijoitettu  korkealle. Kirkkaanpunaisen  ulkovärin saa 223 eurolla.

Opel Crossland X:n takavalot on sijoitettu korkealle. Kirkkaanpunaisen ulkovärin saa 223 eurolla.

Juha Peltonen

Opel Cros­s­land X 1.2 Tur­bo Start/Stop A6 In­no­va­ti­on

Moot­to­ri: R3, tur­bo, 1199 cm³, 81 kW (110 hv)/5500 r/min, 205 Nm/1500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky: 0–100 km/h 11,8 s, huip­pu­no­peus 187 km/h

Ku­lu­tus: 5,4 l/100 km, ben­sii­ni CO2-pääs­töt 121 g/km

Voi­man­siir­to: A6, etu­ve­to

Mi­tat: p. 4212, l. 1765, k. 1605 mm, ak­se­li­vä­li 2604 mm, oma­mas­sa 1274 kg, ve­to­mas­sa 840/600 kg, ta­va­ra­ti­la 410–1255 l, tank­ki 45 l

Hin­ta: 24 241 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 28 396 eu­roa

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kesäkoti kukkii: Ihastu ihanaan pikku­kuk­ka­kuosiin!

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kesäkoti kukkii: Ihastu ihanaan pikku­kuk­ka­kuosiin!

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.