Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Nopea SUV kantaa Italian markkinoilla nelivetoon viittaavaa Q4-tunnusta, joka löytyy myös Suomi-mallin takaluukusta.

Auto Bild.Koeajot
31.12.2022

Al­fa Ro­meo Stel­vio on toki ka­tu­maas­tu­ri, mut­ta mal­li­mer­kin­näl­lä 2.0 280 HP AT8 AWD Ve­lo­ce Launch Plus va­rus­tet­tu­na se on ai­toon ita­li­a­lai­seen ta­paan silk­ka aja­jan au­to – mal­li­tun­nus Ve­lo­ce­han tar­koit­taa no­pe­aa.

Jo oh­jaus­pyö­räs­sä va­sem­mal­la ole­va käyn­nis­tys­pai­ni­ke tuo mie­leen ai­koi­naan Al­fois­sa ol­leen vir­ta­lu­kon, joka oli oh­jaus­pyl­vään va­sem­mas­sa lai­das­sa.

2,0-lit­rai­sen, ah­toil­man jääh­dyt­ti­mel­lä va­rus­te­tun ne­li­sy­lin­te­ri­sen tur­bo­ko­neen tar­jo­a­ma kiih­ty­vyys on mu­ka­van vä­ke­vää – Al­fa Ro­meo Stel­vio kiih­tyy teh­taan mu­kaan nol­las­ta sa­taan 5,7 se­kun­nis­sa.

Koeautossa oli valinnaisvarusteena näyttävä, ”valon mukaan vaihtuva” Visconti Green -ulkoväri (1 473 €). Takapaneelissa näkyy Italian markkinoiden Q4-tunnus.

Koeautossa oli valinnaisvarusteena näyttävä, ”valon mukaan vaihtuva” Visconti Green -ulkoväri (1 473 €). Takapaneelissa näkyy Italian markkinoiden Q4-tunnus.

Juha Peltonen

Kiih­ty­vyys saat­taa kui­ten­kin yl­lät­tää kul­jet­ta­jan eri­koi­sel­la ta­val­la: ne­li­ve­to mie­don­taa kiih­ty­vyys­tun­tu­maa, ja to­tuu­den huo­maa lä­hin­nä no­peus­mit­ta­ris­ta. No­peus­mit­ta­ri osoit­tau­tui maan­tien mit­taus­pis­tees­sä hy­vin­kin täs­mäl­li­sek­si. No­pe­a­syk­li­ses­sä ko­ea­jos­sa pääs­tiin asi­al­li­seen 8,8 l/100 km -kes­ki­ku­lu­tuk­seen.

Mut­ta pari sa­naa niis­tä käyn­ti­ää­nis­tä! Nii­hin kai­pai­sim­me sil­ti tun­tu­vas­ti enem­män al­fa­mai­sen pe­rin­teis­tä mu­ri­naa, jota Al­fan kak­si­lit­rai­sis­ta suih­ku­tus­moot­to­reis­ta on to­tut­tu kuu­le­maan – van­hois­ta Al­fan kaa­su­tin­ko­nei­den imu­ää­nis­tä tie­tys­ti pu­hu­mat­ta­kaan. Nyt mu­ri­nat ovat ai­van lii­an vai­men­net­tu­ja.

Läh­tö­koh­tai­ses­ti ta­ka­ve­toi­nen

Jäyk­kä alus­ta­tun­tu­ma on niin laa­du­kas kuin mah­dol­lis­ta, ja sport-ajo­ti­la on mal­lin luon­teen mu­kai­ses­ti käy­tän­nös­sä var­mas­ti useim­pien mie­leen. Ja vaik­ka asia ei nor­maa­liin lii­ken­tee­seen mil­lään ta­voin lii­ty­kään, niin on mie­len­kiin­tois­ta tie­tää, et­tä Al­fa Ro­meo Stel­vio pi­tää hal­lus­saan SUV-mal­lien tä­män­het­kis­tä Nürburg­rin­gin Nordsch­lei­fen kier­ro­sen­nä­tys­tä.

Kookkaiden päänäyttöjen selkeys miellyttää.

Kookkaiden päänäyttöjen selkeys miellyttää.

Juha Peltonen

Käynnistyspainike sijaitsee ohjauspyörässä. Se ei kuitenkaan tässä tapauksessa ole alfanpunainen.

Käynnistyspainike sijaitsee ohjauspyörässä. Se ei kuitenkaan tässä tapauksessa ole alfanpunainen.

Juha Peltonen

Etuistuimien antama sivuttaistuki lähentelee täydellistä.

Etuistuimien antama sivuttaistuki lähentelee täydellistä.

Juha Peltonen

Takaistuimen reunapaikoilla on mukavasti polvitilaa.

Takaistuimen reunapaikoilla on mukavasti polvitilaa.

Juha Peltonen

8,8-tuumaisen kosketusnäytön pystyy jakamaan useaan sektoriin.

8,8-tuumaisen kosketusnäytön pystyy jakamaan useaan sektoriin.

Juha Peltonen

ZF:n 8-nopeuksinen momentinmuunnin-automaatti on lujarakenteinen, mutta D:n ja R:n kytkeminen edellyttää kaksoisklikkausta.

ZF:n 8-nopeuksinen momentinmuunnin-automaatti on lujarakenteinen, mutta D:n ja R:n kytkeminen edellyttää kaksoisklikkausta.

Juha Peltonen

Oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on maan­tiel­lä ja mut­kai­sil­la osuuk­sil­la al­fa­mai­sen täs­mäl­li­nen, mut­ta kais­ta­vah­ti on tur­han ha­nak­ka. Al­fa Ro­meo Stel­vi­on Q4-ne­li­ve­to­jär­jes­tel­mäs­sä on ak­tii­vi­nen ja­ko­laa­tik­ko, joka tark­kai­lee pito-olo­suh­tei­ta.

Al­fa Ro­meo Stel­vio on läh­tö­koh­tai­ses­ti ta­ka­ve­toi­nen, mut­ta ja­ko­laa­tik­ko voi tar­vit­ta­es­sa siir­tää enim­mil­lään 50 pro­sent­tia ve­dos­ta etu­pyö­ril­lä ke­vyt­ra­ken­tei­sen etu­ta­saus­pyö­räs­tön vä­li­tyk­sel­lä.

Mo­men­tin­muun­ti­mel­la to­teu­tet­tu ZF:n 8-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­vaih­teis­to vaih­taa py­kä­liä ha­na­kas­ti, mut­ta mii­nuk­se­na on, et­tä aloi­tus­ti­lan­teis­sa laa­tik­ko edel­lyt­tää va­lit­si­men kak­soisk­lik­kaus­ta.

Su­per­luo­kan etuis­tui­met

Al­fa­mai­sen sel­ke­ät ja kook­kaat pyö­re­ät, ana­lo­gi­set pää­mit­ta­rit miel­lyt­tä­vät no­pe­a­lu­kui­suu­del­laan – kaik­ki­aan Stel­vi­os­sa on erit­täin tyy­pil­li­nen brän­din ko­je­lau­ta. Vaik­ka 8,8-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on mel­ko pie­ni, sen pys­tyy ja­ka­maan use­aan osaan, ja esi­mer­kik­si kart­ta­näy­tön voi pi­tää ha­lu­tes­saan täy­si­mit­tai­se­na.

Al­fa Con­nect -mul­ti­me­dia sekä na­vi­goin­ti toi­mi­vat yl­lät­tä­vän hel­pos­ti. Kos­ke­tus­näy­töl­lä on Al­fa Ro­meo Stel­vi­on eri­koi­suu­te­na myös nk. Tech­ni­cal Gau­ges, ”tek­ni­set näy­töt”, jois­sa osoi­te­taan Al­fa Ro­meo Giu­li­an ta­paan näyt­tö­palk­kei­na öl­jyn­pai­ne, ah­to­pai­ne ja vään­tö­mo­ment­ti.

Sähkötoimisen takaluukun takana on varsin mukavan kokoinen tavaratila.

Sähkötoimisen takaluukun takana on varsin mukavan kokoinen tavaratila.

Juha Peltonen

Har­man Kar­do­nin laa­du­kas ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä pu­hal­te­lee laa­duk­kai­ta sä­ve­liä 900 wa­tin vah­vis­ti­men, Lo­gic7 Sur­round -ää­ni­ku­van sub­ba­rin ja 14 kai­ut­ti­men voi­min.

Kah­dek­saan suun­taan säh­kö­sää­töis­ten etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on par­haas­ta pääs­tä, ja is­tuin­tun­tu­man kruu­naa­vat mo­lem­mil­la puo­lil­la me­kaa­ni­ses­ti sää­det­tä­vät rei­si­tyy­nyt. Kul­jet­ta­jan is­tui­meen si­säl­tyy kol­me muis­ti­paik­kaa. Mus­tan nah­ka­ver­hoi­lun vuok­si is­tuin­vii­len­nys oli­si kui­ten­kin olen­nai­sen tär­keä va­rus­te hel­teel­lä.

Al­fa Ro­meo Stel­vi­on ta­kais­tui­mel­le on no­pea siir­tyä tar­peek­si rei­luun kul­maan avau­tu­vis­ta ta­ka­o­vis­ta. Reu­na­pai­koil­la riit­tää hy­vin pol­vi- ja pään­ti­laa, mut­ta kes­kel­le ei mah­du ko­ro­te­tun kes­ki­tun­ne­lin ja kon­so­lin ase­moin­nin ta­kia ai­na­kaan ai­kui­nen.

Vaik­ka Al­fa Ro­meo Stel­vio on ur­hei­lul­li­nen ka­tu­maas­tu­ri, niin sen ta­va­ra­ti­la on pa­ra­hul­tai­nen: vä­him­mil­lään jär­jes­tyy 525 lit­raa ava­raa lää­niä, ja enim­mil­lään sitä saa­daan 1 600 lit­raa. Säh­köi­ses­sä luu­kus­sa on myös hands free -toi­min­to. Mal­lil­la saa ve­tää 1,6-ton­nis­ta jar­rul­lis­ta pe­rä­vau­nua.

Moottori on sijoitettu painonjakauman kannalta edullisesti etuakseliston taakse.

Moottori on sijoitettu painonjakauman kannalta edullisesti etuakseliston taakse.

Juha Peltonen

Juha Pel­to­nen

Al­fa Ro­meo Stel­vio 2.0 280 HP AT8 AWD Ve­lo­ce Launch Plus

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1995 cm3, 206 kW (280 hv)/5250 r/min, 400 Nm/2250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 5,7 s, huip­pu­no­peus 230 km/h

Ku­lu­tus

9,6 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

208 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4687, l. 1903, k. 1632 mm, ak­se­li­vä­li 2818 mm, oma­mas­sa 1600 kg, ko­ko­nais­mas­sa 2350 kg, ve­to­mas­sa 1600/750 kg, ta­va­ra­ti­la 525–1600 l, tank­ki 64 l

Hin­ta

77 990 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 79 463 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Näin saat villatekstiilit raikkaiksi!

Koti ja keittiö

Tinet ja Vahit Wafin sisustivat kotinsa perin­tö­ka­lus­teilla, silkkimatoilla ja samettisilla sävyillä.

Hifimaailma

6 600 wattia piikkinä 

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Koti ja keittiö

Käykää pöytään! Inspiroidu joulukotien kauniisti katetuista juhlapöydistä

Koti ja keittiö

10 vinkkiä: Näin onnistut bonsain kasvattamisessa

Hifimaailma

Klipschin Ysit ja Seiskat

Hifimaailma

Yamahalta 5000-sarjan kuulokkeet 

Hifimaailma

JICOn nude-neulat

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Näin saat villatekstiilit raikkaiksi!

Koti ja keittiö

Tinet ja Vahit Wafin sisustivat kotinsa perin­tö­ka­lus­teilla, silkkimatoilla ja samettisilla sävyillä.

Hifimaailma

6 600 wattia piikkinä 

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Koti ja keittiö

Käykää pöytään! Inspiroidu joulukotien kauniisti katetuista juhlapöydistä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.