Lisää ruutia katumaasturiin: Nyt kyllä lähtee…

Jos tavallinen 2300-kiloinen BMW X6 ei tunnu kulkevan riittävän rivakasti, voi ratkaisuksi löytyä X6 M.

Auto Bild.Uutiset

Jen­keis­sä val­mis­tet­ta­va BMW X6 M on va­rus­tet­tu 575-he­vos­voi­mai­sel­la V8-tek­nii­kal­la, joka sopi tes­tie­sit­te­lyyn, Te­xa­sin Aus­ti­niin kuin cow­bo­y­hat­tu pää­hän ja re­vol­ve­ri vyöl­le.

Te­ho­moot­to­rin an­si­os­ta pai­na­va X6 tun­tuu yh­tä köy­käi­sel­tä kuin 5-sar­ja­lai­nen. Ko­rin kal­lis­te­lu saa­tiin lä­hes täy­sin eli­mi­noi­tua.

BMW M GmbH so­vel­si esi­mer­kik­si edel­leen ke­hi­tet­ty­jä kak­sois­tu­ki­var­sia etu­ak­se­lis­tos­sa, jäy­kem­piä jou­sia, 10 mm ma­dal­let­tua alus­taa sekä ajon­va­kau­tus­ta.

X6 M:llä voi ajaa no­pe­as­ti mut­kiin il­man jä­rin suur­ta ali­oh­jau­tu­mis­ta. Va­lin­nais­van­tei­na saa näyt­tä­vät 21-tuu­mai­set ke­vyt­me­tal­li­van­teet.

Kiih­dy­tys nol­las­ta sa­taan su­juu Launch Cont­ro­lia käyt­tä­en vain 4,2 se­kun­nis­sa. Huip­pu­no­peus on elekt­ro­ni­ses­ti ra­joi­tet­tu 250 km/h ta­sol­le.

V8-moot­to­rin kes­ki­ku­lu­tus on suu­res­ta te­hos­ta huo­li­mat­ta saa­tu koh­tuul­li­seen 11,1 lit­raan.

Nollasta sataan taipuu 4,2 sekuntiin, vaikka omamassaa on 2300 kiloa!​

Nollasta sataan taipuu 4,2 sekuntiin, vaikka omamassaa on 2300 kiloa!​

Tek­ni­set tie­dot BMW X6 M: 

4,4-lit­rai­nen V8; suu­rin teho 423 kW/575 hv/6000–6500 r/min; mak­si­mi vään­tö­mo­ment­ti 750 Nm/2200–5000 r/min; kes­ki­ku­lu­tus 11,1 l/100 km; CO2-pääs­töt 258 g/km; 0-100 km/h 4,2 se­kun­tia, huip­pu­no­peus 250 km/h.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU